A la 70 tal... ?

För en stund sedan lämnade jag av Patrik i Rävlanda för han och Marcus ska nämnligen hem till honom och se Sverige-spaninen. Själv ska man se den hos Erica sötisen som samtidigt ska ha en flyttfest! Ska bli mycket trevligt, har dock bekymmer om hur jag ska gå klädd ;O Erica har snackat något om A la 70-tal typ... Hur fan ska man se ut då? ;O
Jaja, jag har någon timme på mig att fixa det här och det slutar la med att jag har iallafall någonting på kroppen.

Föresten skulle jag vilja ha alla tips jag skulle kunna få, Vad tycker ni om min nya design på min blogg ? Är texten för liten? Är den svår att läsa? Ska jag byta färg? Är det svårt att se fet stil ?  När ni kollar på själva designen är den jobbig på något sätt alltså stör man sig på något? Våre tacksam för alla åsikter jag får, så att jag [Ida] kan ändra den så den blir så lätt och bra att läsa för er. Så tack på förhand!

Ska antagligen upp till Fjällbaka till Patriks stuga på Måndag. Hoppas Hoppas det blir fint väder så vi kan dra upp dit. Vi kommer få det absolut mysigast där.

Allt för mig just nu, som sagt våre hemskt bra om ni kom med några åsikter om min blogg. / PUSS F


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker att det är superfint... hur ändrar man? :D haha

2008-06-16 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0