Lycka .

Som ni ser har jag bytt design på min blogg eller inte jag utan Ida, Tack ska du ha Vännen!
Är lite smått förvirrad över att alla datum är till vänster nu men antar att det är en vane sak.

Vet ni vad som hände i da när mamma ringde ;O
Jag svarade och bad mamma ringa till Ginatricot´s huvudkontor för att kolla om den där klänningen skulle komma in någon mer gång. VET NI VAD SOM HÄNDER SEN ? Jo min kära mor ringer och berättar att hon som svarade trodde den skulle komma in igen och antagligen denna veckan hon kollade även vart den skulle komma in och det var på Ginatricot på Backaplan och där ligger den nu undanlagd till mig! YES!  Så det blir att dra upp tidigt och dra in till Götebrog med Jennie och köpa den och sedan ska vi ta en fika/lunch på det stället vi härrom dagen täntke dissa Lydia´s för - Paprika. Ska bli spännande om det är lika gott som allting lät. Efter det blir det la till att dra hem igen och vänta på att min Älskade lilla Putteplutt kommer till mig, så ska vi ha det Myyyyys.

Btw det är Fredagen den 13 i mån, så håll ögonen öppna !

PUSS  / F

Kommentarer
Postat av: Patricia

Den nya designen på din blogg är jätte snygg och stilren :D Funderar på att ändra min med igen!

Puss

2008-06-13 @ 00:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0