Midsommar !

Nu är det Midsommar igen, Den dagen svenskarna dricker som mest och den dagen de sker mest bilolyckor och dessutom årets ljusaste natt. Igentligen, varför firar man Midsommar? och äter Äcklig sill ? Fast man ska ju inte klaga, färskpotatis och smält smör och jordgubbar till efterrätt är inte så dumt.
Min Midsommar ser ut ungefär såhär :  Nu klockan tre drar jag och Mamma tillsammans med Tanya och Felicia till Rävlanda och dansar kring Midsommarstången, sen blir det hem och käka Midsommarmat och ta några nubbar ;) 
Hade önskat att Ida tittade förbi en stund som förra året, det var sjukt mysigt då. Men det gör hon förmodligen inte. ;(
Efter allt käk kommer jag dra till min älskling! Längtar redan efter honom trots att vi vart med varandra från Måndagen till igår uppe på Veddö.

Apropå det, så vill jag berätta hur underbart jag har haft det där uppe och hur vacker allt var och hur goa Patriks Mormor och Morfar var. Jag sa ju innan jag åkte att jag tror vi kommer få det mysigast där men jag trodde fel. Vi hade det mer än mysigast. Jag satt och tänkte på det igår, varför har jag fått den stora äran att få ha Patrik Sievers till min? Jag lovar er, ni ska vara avensjuka på mig för jag har världens underbaraste kille! Förut trodde jag att jag visste hur underbart kärlek kunde vara men efter jag träffade Patrik har jag insett hur fel jag har haft. Låt mig alltid få vara din. 

Måste skriva och Tacka min kära Mamma och Pappa för allt de har gjort den senaste tiden. Jag är så glad över vissa saker och jag är så dålig på att visa det ;( . 

PUSSS/ F

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0