En bra start.

Ojoj, det var ett tag sedan jag skrev här ja ;O Sorry!  Ska försöka sammanfatta lite vad som hänt under det senaste dagarna eller snarare veckorna eller något sådant iallafall.

Kan börja att berätta att jag var på Liseberg tillsammans med Patrik, Patrik, Emma, Erica, Erica, Jennie och Sofia.
Hade en väldigt underbar dag måste jag säga. Helt perfekt! Mycket skratt, mycket kill i magen, mycket glädje och mycket lycka. Kan det bli bättre? Dessutom vågade jag både Åka Flumride och den nya sen förra året uppsvinget. Stolt är jag över mig själv, jag är dessutom oerhört stolt över Emma som tog sig i kragen och gick och ställde sig i kön till Lisebergsbanan och hon klarade det trots tårar. Mycket duktigt gjort! Tack alla som var med en underbar dag blev det. 

Jag har oxå hunnit med att sluta tvåan, helt sjukt hur stor jag blivit ;O Nästa år tar jag liksom studenten. Tiden går fort. 
I Tisdags förra veckan sa alla hejdå till varandra i klassen och jag måste säga efter vår Danmark resa tycker jag vår klass har blivit bättre än vad den var tidigare! Det tycker jag är väldigt härligt! :) En stor kramcirkel eller vad det hette gjorde vi och det var MYS. Många i vår klass valde att ta sommarlov redan på Tisdagen men jag och några andra släppade oss till skolan även den sista dagen Torsdagen då alla ettor och tvåor samlas i gympasalen. "Den blommstertid" sjöngs och jag måste säga vilken glädje man kände! Nu är det bara den stora väntan på att betygen ska komma hemskickade från skolan och se vad man fått, är inte riktigt hundra på alla nämligen. Spääääännande.

I går var jag i stan med JenniePennie och skulle kolla efter lite plagg jag spanat in på Ginatricot´s hemsida och påminn mig att ALDRIG spana in plagg där mer. Inget utav de jag ville ha fanns längre, de var inget annat än SLUT.  Jag gillade två plagg väldigt mycket så bad mamma göra lite efterforskningar i Borås men de var slut där med. Tillslut fick Mamma tag på ett plagg jag ville ha som fanns i Ginatricot i Skövde, vilken tur att min pappa jobbade där dagen efter ;) Så nu har jag ett utav dem i allafall och det andra plagget kan jag bara dagdrömma om, den är slut Överallt. SUCK! kanske ska göra som Emelie och dra utomlands där Gina finns? ;P thihi. 

Som sagt nu är Sommarlovet här och FAN VA GÖTT! 
Ska göra en massa saker känns det som och det här ska bli den bästa sommaren på länge. 
Tyvärr kommer tre veckor bli mindre bra för då drar min lilla plutt till Spaninen UTAN mig. Stackars mig! Funderar skarpt på att kidnappa honom, men säg inget till honom om det. ; O

Nu ska jag faktikst ta och sova ska upp lagom tidigt i morgon och ska på något möte gällande mitt jobb som ledsagare! 
Önska mig Lycka till.  :)

PUSS / F


Kommentarer
Postat av: Sievers

Kidnappa mig:O Du får inte slå mig bara :/

2008-06-12 @ 02:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0