Varmt, svettigt och förlust.

Lite kortfattat om Lördagen: Först var jag hos Emelie som fyllde 18år :) Det var riktigt trevligt. Tack Emelie för att man fick komma. : ) Drog vidare sen till Borne och där var det en Massa folk.  Jag och Patrik stack typ vid halv ett men vi kom hem ungefär vid fyra.  :O Jäkla bussar !  Vi hade trevliga bussresor iallafall! :) (L)

I da var det Klassnågonting. Man skulle tävla för klassen mot en annan klass. Vi mötte HP2 och jag måste säga att det var sjukt orättvisa faktikst. Vi var bara tjejer med i från vår klass för vår enda kille var skadad, De hade tre killar och ställde alltid upp dem tre i varje gren och på brännbollen ställde det upp med läraren oxå som var kille. och vi som var så snälla och lät krille få hoppa om sitt hopp i längdhoppet. GRR! Och jag säger bara vilka bitchbrudar det fanns!  Jag ställde upp i sex olika grenar, känner mig väldigt stolt! :)

Jag är sjukt trött nu även fast jag somnade på soffan i två timmar. Skulle igentligen upp och firat IdaPidaPäronPung i da, men orkade inte. Förlåt mig Ida! Men vi bestämde att vi skulle ha en mys dag en dag istället! :)

Puss / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0