Äckliga brudar.

Måndag - Brukar vara sjukt sega, men i da vart det okey.
Som sagt sköj att se många igen. I mån kommer jag inse att jag inte alls saknat skolan.
Lång äcklig dag nämligen och så idrott med, visst idrott är fett skoj men PALLA bära på den jobbiga väskan man måste ha med sig till den.
yeahyeah, Antar att man överlever det oxå.
Fick bara massa posetiva besked i da, INGET indval på  två veckor eller något, Underbart nää mer än underbart. Jag har bara ett enda Samhällsprov till jag behöver plugga på och att jag klarade Matteprovet. NAJS :)


Alltså i da frågade jag Emma såhär "Ser jag konstig ut?" anledningen till det är att alla äckliga tjejer glor så förbannat. Typ när vi var nere i den stora skolan och hälsade på Patrik.. Trodde hon tjejen som glodde skulle trilla eller något för hon höll fan inte blicken framåt utan vred typ hela huvudet och verkligen stirra.  Hitta något annat att glo på äckliga barn.


Pratade lite igår med en gammal kompis. Hon berättade väldigt mycket om en annan gammal kompis. Och jag säger såhär. Du hette en gång för länge sedan på MSN för antar att du tagit bort min från din lista. Men iallafall du hette typ något sånthär : "Look who´s alone now, it´s not me" . Jaa du, jag vettefan vad du menade med den texten MEN den verkar rikta sig till dig nu. Nu har du satt dig i en jävla sitts du, förlorat alla dina vänner du än gång hade. Tack vare att INGEN orkar med ditt sätt längre. Då kanske du förstår att det Jag och Ida var något som alla ville göra innerst inne men inte vågade. Jag säger då det, tar det slut mellan er, är det slut med dig. Då ska tillochmed jag lida för din skull. Du borde tänkt dig för innan du behandlade dina vänner för skit.


Känns inget bra just nu,
tror allt är förstört.
Tror inte det finns någon chans.
Lååångt i från. Tror inte jag ska lägga ner tid på det.
Skiter i det istället. Orkar inte kämpa för något
som inte kommer gå. Onödig tid, onödig kraft.

Jag saknar Thailand SJUKT mycket, tänker på allt varje dag. Vill bara tillbaka. Vill bara boka en ny resa och veta att jag kommer komma tillbaka. Jag vill bara iväg igen. NU nu nu! Thailand kommer bli ett andra hem för mig i framtiden tror jag. Krabi , Saknar allt med krabi att göra.. Mest allt folk man lärde känna och träffade på varje dag. Miss it every day.


Allt för mig för i da.
och Baba , jag tänker på dig!
Fiiiinnns här för dig närsomhelst alltid. / F

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Haha jag hatar sånna tjejer!

2008-03-10 @ 22:12:16
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Anonym

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; www.gratisbio.se/rss.php?UserID=27211

Om du registrerar dig via länken ovan så får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!!

2008-03-10 @ 22:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0