Duktig flicka .

I går var jag typ MEGA snäll mot mina föräldrar! Städade HELA ovanvåningen, dammsug och sån skit. Badade Nitra och bakade Kladdkaka. Var stressad som fan för att försöka hinna klart innan de kom hem och tiden bara raaaaaaaaaaaaann i väg. hah Glömde dock Kladdkakan i ugnen av alla stress så haha LITE hård blev den och brände mig på ugn helevtet med så har värsta Köttsåret nu.. ;S  AJ!  Så när de kommer hem är kaffet klart, Nitra ny badad, dukat med massa ljus och sånt dära och helt KLENISKT rent. Haha innan jag blev klar fick jag ringa syrran och be de hålla kvar Mamma och Pappa så jag hann bli färdigt. thihi. DE blev skitglada när de kom hem sen. *STOLT*, Pappa ringde även syrran min och skröt om hur duktigt jag var och att hon aldrig hade gjort så någon gång. MUHAHA SYSTER!  Mycket nöööjd med min insatt vad både jag och mina föräldrar. NAJS :)

Ibland förstår jag inte hur jag jämt och ständigt ska  lyckas sätta mig i dumma sitvationer. Hur ska jag lösa det är nu då?  Bajs på mig !  YEAH bättre att inte tänka på det så kanske problemet typ försvinner upp i rök eller något (A).

Snart ska jag dra in i duuuschen och göra mig i ordning för ska till Älskade Göteborg och kolla Bio med några :)
CIAO / Friidi

 

Kommentarer
Postat av: JB

Ha en trevlig jävla kväll!!!!
;-)

2008-03-29 @ 17:37:30
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0