. Emma . Nitra . Pappa .


Eftersom jag inte riktigt var okey i går så orkade jag inte skriva allt det jag hade tänkt skriva. Tar det nu istället.

Emma: Emma har ju som sagt blivit vuxen nu. [ Hon blev det när jag var nere i Thailand och göttade mig] Så var på 18 års fest i Lördags. Riktigt naaajs vare. Go Mat, go musik [ibland] och gött folk. Var så jäkla underbart att se Cripps, Robin, Rasmus och Johan :)  Sjuuuuuuukt länge sedan, tror tillochmed att det var sista gången på nians avslutning. De fick mig att tänka på hur mycket jag saknar vår klass 9c2 eller iallafall vissa utav oss.
Hahah, alltid deras roliga kommentarer och deras jäkla flummande. Fast dock var det inte lika roligt när de mobbade mig för min längd ÅTER igen. Suck. Men sånt man får ta, jag är ingen veckling ;) Tack Emma Hade mycket trevligt! 


Nitra: Den bästaste Vovven av alla fyllde 9år i Lördags. Sötnöten börjar bli gammal ;/ Vill inte!
Som vanligt fick hon en lite bakelse med sina favvoritsaker på :  Sockerkaka, OST, grädde, Köttbullar .
Hon är verkligen det fiinaste jag har den tjejen.


Pappa: I söndags fyllde min kära far 55 år. Gamla gubbe :) Var så roligt. Mamma och Jag ville göra något specillt eftersom han fyllde 55. Så vi ringde hans syskon och mamma och bad de komma hit. [ Utan att han visste något ]
Och för att han inte skulle fatta något kunde inte vi göra mat och sånt utan beställde mat. När det äntligen ringde på dörren och han öppnade Stod han i chock. GRATTIS älskade Pappa. SKit god mat vare fresten med =)







Det var allt tror jag. Nu ska jag ta och
värma lite oboy och göra några macker och kolla på Andra avenyn.
Det blir NAJS :) PUSS / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0