Jäkla massa känslor.

Ondag - varit ledig i da, det var NAJS med stora bokstäver. Hade tänkt att den här dagen skulle bli en nyttig dag typ, plugga, städa, käka pizza med Jennie, fortsätta plugga en massa, kolla Lost och sen duscha och sova.
Såhär blev min dag: Sov till halv ett då jag skickade sms till Jennie frågade när vi skulle käka pizza vi bestämde klockan ett så min frukost blev en lite mindre än en halv pizza och en halv kycklingsallad. Nyttigt och bra ellerhur?
Medans vi käkade kollade vi på en film, en gammal Kommisare Winter. thihi :) Klockan blev kvart i fem och Jennie drog. Då var det meningen att jag fort skulle starta med pluggandet men det blev snabbt ner till datorn och där satt jag typ i en och en halv timme innan jag ens öppnade word och började skriva. Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Pluggande inte färdigt det jag skulle, städade inte, Lost kollade jag på och duschat har jag men som sagt här sitter jag och har fortfarande inte gott och lagt mig. ;S

Förövrigt är jag Sur eller snarare jäkligt ledsen. Även fast du har det jobbigt behöver du inte behandla mig såhär. Jag bryr mig bara om dig, fatta det någon gång? Men äre såhär du vill ha det så ska jag låta dig vara. För det är inte det roligaste att bli dissad av sin bästa vän bara för att man råkar bryr sig jäkligt mycket om den och är rädd om den.

Men blev på gott humör när jag sökte på "Club Gothia" på youtube. Alltså blir bara så glad när jag hör musiken där ifrån och tänker tillbaka vilken underbar stämining det är där inne. Helt seriöst om man bortser från sol,bad, lov och allt det där braiga med sommaren är Gotiha det allra bästa med hela sommaren. Dansa, Dansa, Dansa, Dansa. Det bästa ever. Gahh Längtar till sommaren nu!

Jag längtar verkligen till i mån eller aa till senare i dag. DÅ kommer jag verkligen sitta och råplugga och ha värsta ångesten att jag inte är klart och känna att allt går åt helvete. Ser såååååååååå framemot detta....... SUCK!  

Sköönt att det är sovmorgon i mån iallafall.. eller sovmorgon och sovmorgon.
Börjar senare än vanligt.
Sov sött / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0