Lalala.

Hah, Måste försöka skriva oftare. Men det hinns aldrig med jue. Haha!
Nää ska ta tag i den här nu :)

Magsjuka, vad tänker alla på när jag säger ordet Magsjuka? Jag tänker vill aldrig ha mer!
Jag kan meddela att dagiset där jag hade min praktik smittade mig, smittade mig med äcklig magsjuka
så jag inte fick komma de sista två dagarna. Fick inte säga hejdå till de älskade barnen.

Är fortfarande helt fascinerad över att jag spydde åtta gånger på sex timmar.
+ en gång senare. Sammanlagt nio gånger.
Visst det är jäkligt äckligt att spy och skit men det värsta av allt är att spy och inte ha något att spy upp.
OKEY ska sluta snacka om sånt här nu . HAHA !

Skolan i morgon då.. Jippi?
Första gången på länge ska det faktikst bli roligt!
Jag har inte varit där på över en månad och inte träffat många där på över en månad heller.
Va i Thailand + praktiken. 
Så alla nördar från It-media - Ni kan hälsa hem, soffan är vår igen- I´m Back! 


Här kommer TOPP viktig information: Björn krossade Babatunde i schack i da. 
Undrar hur Baba tar det här ;S  och undrar hur Björn ska fira?  HAHA :) 
Grattis till vinsten.


Tack och Adjö / F
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0