Pest och fan.

Den här veckan har fan varit rent förjävlig. Har haft ångest och ledsamhet varje dag. Fy fuck.
Det gillar vi inte. Bu på det!
Nästa vecka kommer nog förmodligen bli likadan, kanske blir lite gladare om en viss sak inträffar men NEJ det kommer det säkert inte göra.

Mycket i skolan nu känns det som, gaah Jag pallar inte sånt, Jag pallar inte att plugga och skit.  Vill ha påååsklov men ack nej , där kommer jag oxå få sitta och äckel plugga. BUUHU!  APU-uppgifter, Historia arbete, Svenska-CV skit +bokuppgift,  engelska äcklig bokuppgift + obestämda verb, idrottsprov, samhällsprov. Man typ bara jublar av glädje?

Ska nog gå och lägga mig nu, orkar inte deppa mera... Sova bort alla tankar om varför du inte vill prata med mig, om skolan och engelskan, om att såra, om att försöka slippa, på gamla tider, om förändringar och om min blyghet. Allt bara blandas i min hjärna oh går bara runt och runt och runt.  

Yes, det är Lördag i mån då blire till att sova läääääänge men sen äre upp och städa och plugga tills några girls kommer förbi och det blir MYS :) Lalala, det ska bli roligt iallafall.. slippa tänka och skit.

Pusshey / F


p.s Jag hatar typ mig själv, att behöva såra en människa är hemskt men att behöva såra dig det är fanemed värst. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0