Tyck synd om mig.

De underbart söta Barnen på Vitsippan har smittat mig. Gaah ;/ Tack äckliga ungar.
Näää inga äckliga ungar. Typ världens sötaste barn.
Men skitsamma. ÄR SJUK ... eller inte sjuk men typ mega förskyld, hostig, ont i huvdet och allt det dära UTOM feber. SÅ är inte hemma och degar utan går allt flitigt till min praktik och lider. Inte lider för att barnen är där utan lider med min förskyldning.

Fresten i da, fick så inihelvetes magknip. Visste seriöst inte vad jag skulle ta vägen och visste inte vad de berodde på. SÅ höll min mage på i nian en massa, hoppas inte det kommer tillbaka. Ska be till gud.

Tänkte igår att jag skulle skriva blogg i da, men nu när jag mår sämre pallar jag inte att skriva mer.
Utan tänkte lägga mig och sova igen. Det är fett najs att sova när man är sjuk, man märker inte av det då. 
Fast jobbigast är det när man sen vaknar. 

Saknar Thailand mega mycket, Funderar på att smita in på Landvetter och smyga in på ett plan.

Sov gott everyone.
Fresten tack för den.. vilken vän. :(
/ Friidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0