Vårvinter? Vintervår? ;S

Ojojoj VILKEN dag. Har typ inga krafter kvar, kan iofs bero på att klockan är nästan ett och jag gick upp halv sju i morse. Bara en gissning.

Nä, men denna dagen har faktiskt varit väldigt jobbig.
Det första man ser när man vaknar typ - SNÖ? Ursäkta liksom, var vi inte på väg emot Vår? Äre det inte snart Påsk ? Alltså Sveriges väder är verkligen Udda. Nu äre bara väntan på slasket som ska komma. Lånar mammas skor för tillfället, alla mina skor läcker bara in. >_< 

Okey, inte på det bästa humöret i dag och det blir ju inte bättre av att Emma säger "Frida, gissa vart jag ska vid Jul?" Jag anade det men ville inte gissa på det så svarar .."Nä, vart?" Emma: "Thailand..... Till Krabi".  Seriöst det glänste nästan till i mina ögon ;S  Tack Emma för att du förstörde min dag... tsss. Nä skojja bara det gjorde du inte, men delvis :P  Det hände något värre innan Matten som jag inte vill snacka om.

När man kommer hem, wiihoo.. HISTORIA dags. Det är la för jävla kul, Tycker ni inte? 
Jag tänkte hela tiden under Historian att jag skulle sen när jag var klar med den lägga in bilder på bilddagboken för har nämligen inte haft någon lust till det alls nu de senaste dagarna. Vad tror ni händer?  JO hela Bildagboken har gjorts om till något jävla skit som varken funkar eller ser bra ut. PALLA SÅNT!

Jag sa ju det - veckan skulle bli som den förra. Men men, det är ju trots allt bara början på veckan.. Allt kan hända. 
Historian är klar iallafall- Nu är det bara resten av allt skit kvar.   

Jag ska sova nu.
Ha det Naajs. / Friidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0