Datan saknas...

Damn vad jag hatar att min dator är på lagning! Jag hatar det verkligen! Visst jag har andra datorer att sitta vid, men palla, jag känner att jag inte orkar sitta vid någon dator jag inte trivs vid och inte heller någon jag inte kan spara massa hemliga saker på. JAG VILL HA MIN DATOR TILLBAKS NU! Ladda upp nya bilder ur min nya kamera från min födelsedag, min middag och annat smått och gått. Nu ligger dem bara i kameran och skräpar. Vill lägga ut bilder på mina fina presenter och allt! Lämnade den i torsdags och pappa sa att det skulle ta 7 till 10 arbetsdagar alltså har det snart gått 4 dagar och det innebär att det är högst 6 dagar kvar. Men man ska aldrig vara säker med sånt så säg typ 15 dagar så blir jag iallafall inte för besviken! Jag saknar den! Alltså helt seriöst så tror jag något inte vill att jag ska blogga, varenda gång jag verkligen vill börja blogga så skiter sig allting, nu kan jag inte uppdatera lika mycket som jag vill och med det så tappar jag läsare. Men ni som läser min blogg försök ha tålamod, den tålamod jag försöker ha!

Jag har haft en kanon födelsedag trots att min dator inte finns hos mig.
Den började som vanligt med att mamma och pappa kommer in och grattar mig vid sängen, Nitra var oxå med såklart hoppades upp i min säng. Gulleplutten. Frukosten och alla presenter var framdukade. Jag letade efter det jag hade önskat mig mest, en digitalkamera. Letade efter en såndär liten låda som en kamera kan ligga i men hittade ingen sådan. Sa till mamma "jag tror inte ni köpte det jag jag trodde ni skulle köpa mest" (eller något sånt iallafall) HAHA, ack så fel jag hade, mamma hade lurat mig och slagit in kameran i det största paketet. Men så glad jag blev! thih. TACK!
När jag fått min dator ska jag berätta mer vad jag fick för smått och gott. :)
För övrigt var min dag helt underbar, fick ett jätte fint halsband av Patrik, Jag älskar dig! Tack så mycket! (L)

Berättar mer om Lördagen när jag laddat in lite bilder och sånt! Men TACK för den fina presenten och de andra presenterna och tack för en KANON lördag!

Ska sova nu, PUSS / F

Kommentarer
Postat av: E

tack själv, det va rikitgt skojigt :D

2008-09-23 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0