I mån blir jag myndig!

Eller Vuxen som många oxå säger. Shit ;O Jag har blandande känslor just nu alltså.
Förr har jag hela tiden tänkt.. Shit 18 år är gammalt, då är man stor och får göra precis som man vill. Senare har tankarna gått över till "fan då blir jag 18 och måste ta eget ansvar och massa bla bla bla", så jag vet igentligen om det är bra eller dåligt att bli 18 år. Men just nu är känslan iallafall så JÄVLA god! Jag är pirrig som man ska vara!
Den här födelsedagen är typ den enda jag inte längtat efter så jätte mycket (förutom när man var liten och ville bli  18 då),. jag började i stort sätt längta efter att Erica hade fyllt år alltså endast TVÅ veckor tills jag fyller år.

och I morgon är den dagen här!

Bäst jag drar och lägger mig nu ;)  PUSS/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0