Min data lämnar sitt hem.

Jag vet att jag har blivit dålig på att uppdatera på det senaste men det beror faktikst på att min kära lilla data lever sitt egna lilla liv.  Den hämtas i morgon för den ska på lagning. BUHU! :(
Så tyvärr tror jag nog att det inte blir så mycket uppdatering på ett tag, men ska försöka så gott jag kan.
När jag sen får tillbaka min dator så kommer allt typ vara nytt känns det som, MSNen kommer vara annorlunda och sånt hatar jag. Jag tycker inte om att ändra på saker jag redan tycker om. Men det är la bara bita ihop och se glad ut.

På fredag är det min födelsedag. Wieee, Då fyller jag arton år det är inte klokt. Jag blir vuxen och får bestämma själv. Det är NAJS! Hoppas det blir en bra födelsedag men det tror jag nog att det blir. 

Ska plugga nu har både Svenska och Engelska redovsining and that sucks!
PUSS / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0