Jag är en lat flicka.

Jag pratade nyss med Patrik i telefon eller inte nyss men iallafall för en stund sedan. Det var trevligt!
För övrigt känner jag mig ganska seg och det gäller typ i allt. 
tex. Jag har inte riktigt orkat köra i gång med allt plugg, jag hade behövt det för att inte alltid vara i sista minuten men jag skjuter upp det en dag till och myser i dag igen. Ska dessutom lägga mig tidigt i dag förhoppningsvis redan klockan nio, får se hur det går med det. Jag har nämligen kommit på det, ju tidigare man lägger sig dessto längre får man sova. Nog tjötat om det.

Jag vill seriöst ha helg! Varför kan inte helgen vara längre så man hinner med allt man vill göra + att sova, ta det lungt och slappa i mängder. Nu är det att man bara hinner med något utav det, antingen att göra det man vill eller slappa, varken eller liksom. Gaah Ge mig DUBBELHELG! :)

Min helg ser ungefär ut såhär :
-  Fredag - träffa Micka och Jennie och Baka våran Pannkakstårta åt Hasse. Igentligen skulle detta ske i Mars men det blev något försenat men det får ni ta med Micka om varför när ni passar på att fråga henne om det kan ni även fråga vem Hasse är om ni nu undrar detta. Det är lite pinsamt för mig att berätta. Tyvärr.
  Vi ska iallafall ha det mysigt, äta massa gott och ha trevligt.
- Lördag - På dagen blir det la mest slappa sen bär det av till Erica sötisen och firar henne för att hon fyllt år. Ska bli kul.
Senare på Kvällen drar de som är 18 år ut på krogen och vi andra mobboffer (bland annat jag) som fortfarande bara är 17 får gå hem vid denna tid och nana. Nää men jag ska faktiskt dra hem till min Älskade P.Sievers och vi ska ha det så Myyyyysigt så. 
- Söndag - Blir det att jag fortsätter vara med Patrik, sen drar vi med Mamma, Pappa, Mina två kusiner och deras pojkvänner och dansar bugg. Vi började nämligen i Söndags med detta. Vet igentligen inte varför vi gör detta, men ser det som en rolig grej att umgås med släkten iallafall.  

Jag har sett på reklam att det ska börja en del nya program och även serier. Men jag har problem att komma ihåg vad det är jag vill se och när det ska börja. Dessutom har jag en tendens att inte kolla i tidningen när det är, Mobbad som jag är.
Några tips på hur man gör då? :)

Som jag ser nu är klockan redan över nio, blev inte riktigt som jag tänkt mig där med sovandet. Varför blir det aldrig som man tänkt sig? :P

PUSS/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0