♥ Hemma igen

Ja, då vart man hemma igen från klassresan sin. Jag kom iofs hem i Torsdags kväll, men jag har haft annat för mig än att skriva här. Men nu har jag en liten stund på mig innan jag ska till min plutt ♥ igen.

Resan har varit kanon faktiskt, fick lite ångestkänslor precis innan jag kom till landvetter men det gick över och det var en grymt rolig och minnesvärd resa kan jag berätta för er. Det bästa av allt var att jag tog med mig mina skor med hål i med ett stort hopp om att det inte skulle regna. Jag hade fan i med tur i det kan jag säga. Det ÖS regnade den första dagen men just då låg nästan alla i klassen i bassängerna på termalbadet i Budapest, kan det vara mer passande att det regnar då när man inte använder skor? hah ;) senare på kvällen fick jag låna Ericas skor, thanks! Resten av alla dagar regnade inte ett skit, kom kanske några små enstaka droppar den sista kvällen. Det var säkert mina skor som gjorde att det inte regnade. Muhah! Intressant ämne va? Om vi lämnar mina fina, trasiga och "snart-hejdå"- skor. Kan jag berätta att fan va jag har haft roligt på vår klassresa. Skrattat från allt mellan himmel och jord. Från hand-i-hand och limstift. (Tror bara några fattar detta) Tack min underbara klassen för en kanon resa som jag sent kommer att glömma, den vart jobbig och lett till både många skoskav och mygg, men har det fan med varit värd, eller vad tycker ni klassen? För jag tror ingen har kunnat undgå något av det dära. För mig vart det bara massa mygg och en hel del ont i fötterna. hah, men det får la man bjussa (stavas?) på?  

I går kväll grillade jag med några i slottsskogen, det var verkligen jätte gott, mysigt och jäkligt kallt efter ett tag. Men en mycket trevlig kväll blev. Tack för det ! ♥

I dag har jag försökt plugga en del, blev la inte så jätte mycket gjord, känns mindre bra. Har ganska mycket denna vecka och även nästa och näst nästa. Varför typ? Men Snart är det över, tack för det! Appro på det, fick jag min studentmössa i går och den passa perfekt, vad vacker jag blev i den och vad den passade mig bra, Som om Studentmössor verkligen hör hemma på mig (sköööjjja). Men fin vart den iallafall.

Nej, nu blir det duschen för min del, sedan home to my little darling ♥

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Erica

vem grillade du med? :) Åhh jag vill me ha min mössa!! Ja resan var helt underbar!!

2009-04-25 @ 18:56:15
URL: http://ericamarie.blogg.se/
Postat av: sussi

ingen fara. bättre sent än aldrig med svar eller hur hha :D hoppas du har haft det bra under tiden :D

Ja det ska bli såå skönt att komma iväg till spanien då det var så länge sen och så :D

Allt väl hära och hoppas detsamma med dig? :D



Ha en bra kväll

2009-05-09 @ 22:11:03
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: sussi

hehe jaa :D stress är inge kul hoppas det vänder med en vindpust :P

här har det inte hänt så mycket jobb jobb jobb hahaha. naw jobbigt. bor han långt ifån eller? :D

2009-05-09 @ 22:29:49
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0