♥ Påskafton

Min påskafton blev lyckad trots att jag hade klädångest, varför ska man typ alltid få det? Man har tusen kläder men vette fan vad man ska ha på sig, man borde tänka på afrikas barn som knappt har kläder. Buhu på mig!

Allt började med att jag drog till min älskade Pojkvän ♥ , som dock åkte väg precis när jag kom... what the fuck typ? hah!
Så det blev att sitta och sola lite på hans balkong i ett underbart väder ♥, Så det gjorde väl inget? haha! Efter en timme fick jag fan nog och skickade ett sms till Putte och undrade vad fan han menade med snart.. Men han kom tillslut hem iallafall. Då var det att skynda sig att fixa det lilla sista för att dra upp till hans granne på en mysig påskmiddag som var kanon god :) Tack så mycket!

Vid sex bar det väg för mig och patrik hem till Fredrik på förfest, på vägen kom alla andra som skulle dit. Jag + massa killar. Jääjh. Kände mig en anning mobbad. Fast skoj vare!



Vid nio stack jag och grabbarna vidare till Sofia där jag träffade Frida ♥  och massa andra godingar och hade grymt roligt!
Hah, Jag fick både glädjetårar och andra tårar, lite snefylla med andra ord, men jag hade iallafall grymt roligt och tack Sofia för den trevliga festen! ♥

 ♥  ♥
 ♥

Tog tre bussen hem, gick en anning, käkade nattmat & somnade som stock brevid min älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Amy.C

jehehe..dt e lugnt:D

men svart e aldrig fel liksom:d fast man måste variera lite ibland:D inte sant?:D hehe..^^

hade du kuL då?:D



jodå min påskfirande var helt okey:D fast man var lite trött på påskmat..alltid köttbullar, korvar och sill o blääbkää:p man orkar bara inte asså:P men dt e ju en tradition å ska inte klaga för mkt:p hehe=)



skolan för din del imogon lr??:D pössss

2009-04-13 @ 17:22:56
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sussi

sv: hehe antog det men bättre sent än aldrig ;) alltså fått svar på sin fråga

ha en toppen kväll

2009-04-13 @ 21:15:10
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0