♥ Påsklov

Oj, det var några dagar sedan jag skrev här. Hoppas jag inte tappat allt för många läsare nu bara ;)
Det första jag vill säga är att jag har  PÅSKLOV ♥ och det andra jag vill säga är att FAN VA SKÖNT DET ÄR ATT HA DET! ♥

Tänkte berätta lite vad jag pysslat med de senaste dagarna utav mitt påsklov, så läs och njut.

Fredag: Var på Tv-inspelning med klassen, "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" - Det var ganska roligt faktiskt till skillnad från de andra programmen. När jag kom hem slappade jag bara och njöööt av att säga "Jag har påsklov" wiiiie!

Lördag: Tog en mysig frukost och kollade lite på tv. Sedan pluggade jag lite på körkortsteorin innan Putte♥  nutt kom till mig. När han väl var hos mig drog vi med Jennie till "smakfullt" för att fika och hälsa på Erica.
Resten av kvällen myste jag med Patrik ♥ och kollade lite på Robinsson och så. Mysdag helt enkelt.

Söndag: Bar det av till Ullared, I just Love it. Det är så mysigt att strosa omkring alla billiga och fina saker och allt finns där typ. Köpte lite av varje. På kvällen hade jag och Patrik ♥ en till myskväll framför filmen "supersugen" med Chips och dipp och grejer ;)

Måndag: Efter att ha lämnat av Patrik ♥  vid bussen stack jag hem och storstäda huset typ (iallafall övervåningen) det blev så fint så och jag tror ni att mamma och pappa blev allt överraskade minsann. Lyckad men jobbig dag!
HAH föresten så ska jag alltid klanta mig när jag städar.. HAHAH!

Tisdag: Pluggade lite körkortsteori och nu börjar det gå framåt! :) Sedan städade jag upp lite i mitt rum oxå så nu har jag fått gjort en del, fast rummet är för övrigt inte riktigt klar.. konstigt att det jämt ska bli så stökigt fort!

Onsdag: Planerna var att jag skulle söka till vilken utbildningen jag ville gå, men ack nej. Jennie var här och vi kollade runt en del, men tror ni att vi sökte? NEJ! Jag har fått ångest över vad jag ska välja. Buuhu! Sedan tog jag bara det lungt och efter det jobbade jag i tre timmar, najs bajs!

Ja, det var lite vad jag har pysslat med dem senaste dagarna! Får se vad som händer de övriga dagarna, men ska försöka få gjort lite nu.

- Läsa teori
- Städa färdigt
- Söka i mån eller i dag?
 
och lite annat smått och gott. Ha en trevlig kväll kära läsare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0