♥ Sköönt

Vet ni vad min pappa håller på med? HAN plågar eller snarare torterar mig med den äckliga låten "Snälla Snälla", alltså helt seriöst. Han har dratt påden låten och typ på högsta volym och han vet att jag inte gillar denna låt... GAHH HAN SKA FÅ IGEN! Vänta du bara farsan!

För övrigt har jag längtat efter denna dag, då jag äntligen kan säga att jag är klar med mitt historia arbete, HÄRLIGT. Jag vet inte fall det blev bra eller inte, men det blev iallafall ett arbete på några antal sidor. Det känns även skönt att vara klar med idrottsrapporten och i mån får vi påsklov! ♥ YEAAH Ska bli underbart att ha det faktikst, tror inte vi har något att direkt plugga på så ska passa på att läsa körkortsteori, kan vara bra om jag nu ska ta körkort någon gång i framtiden. Ska nog även passa på att öva mig lite för nationella i engelska, hur man nu kan göra det. Något bra förslag någon?

Jaa, men nu sitter jag och samlar ihop bilder med vår klass till Mikkan för att hon ska fixa något som vi alla i klassen kan ha efter studenten.

För övrigt är jag ganska förskyld och matt och urrsh känns inte direkt som något vidare kul att vara, men som sagt det är därför jag inte tycker om våren så himla mycket, för man blir ALLTID förskyld på ett eller annat sätt. urrsha!

Men jaa, sov så gött alla söta människor.




Kommentarer
Postat av: Erica

vi är allt bra som är klara med allt, fast jag har en grej kvar :). Sov gott och hoppas förkyldningen går över.

2009-04-03 @ 01:27:28
URL: http://ericamarie.blogg.se/
Postat av: Erica

hahaha oj då, måste tänkt på filmen haha

2009-04-03 @ 22:42:31
URL: http://ericamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0