♥ Slut på lovet.

Tog nyss en kall dusch, observera att min dusch är cp och inte jag. För övrigt var det väl skönt att göra sig lite fräsch igen. Haha.


Nu är det underbara lovet slut, vilket underbart lov det har varit måste jag säga. Vackert väder, inga läxor typ, bara slappa och göra vad man känner för utan massa plikter hit och dit. Jag åt årets första jordgubbar också, som smakade ljuvligt!
Kan det alltså bli bättre?

På torsdag far vår klass till Ungern / Rumäninen på klassresa inom en kurs som heter öppna ögon. Det ska bli roligt och spännande, har dock inte ens tänkt på vad jag ska packa ner än, hoppas jag möjligtvis får en packlista i morgon, så jag får lite tips. hah! Eller har någon något bra tips på att packa till ett ställe som Rumäninen?

Nej, nu ska jag ringa Putte♥, ta mig något smarigt att käka och sedan lägga mig och sova typ. Saknar min käraste ♥


Kommentarer
Postat av: Elena

Sv min favvo cola zero :D

2009-04-14 @ 16:34:47
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0