29/3 2oo8 - Speciell dag.

Nu kanske ni tror att jag har helt tappat greppet om vilket år det är eftersom jag skrev 2oo8 men då tar ni allt fel. Det hände nämligen en sak just den här dagen förra året. Några av er vet, eftersom jag har gått och sagt det några gånger denna vecka. Men för er som inte vet så.. Snackade jag med min Putteplutt på MSN för allra första gången. Från den dagen tills dagen vi blev tillsammans snackade vi på MSN varenda dag och jag kan säga att det var en underbar tid. vi snacka om allt och ingenting. Jag minns så jäkla tydligt hur jag längtade hem för att logga in på MSN och snacka med Patrik och att vi kunde sitta i timtal och prata. Vi snackade på dagar, kvällar och nätter och tillslut när vi inte hördes på MSN, smsade vi typ jämt. Den månaden blev jag ganska fattig. haha xD Jag minns när jag förstod att jag tyckte honom och hur jag inte berättade det för någon och jag minns när Emma sa till mig på tåget "jag tror han Patrik tycker om dig, Frida" och hur jag försökte hålla min gläjde inom mig. Jag är nämligen ingen som vill berätta till allt och alla vem jag tycker om när jag inte vet om mina känslor är besvarade. Jag minns när Jag och Patrik planerade att kolla på Bio och Erica i min klass fick veta det och det var inte från mig och hur hon satte dit mig. Jag berättar inte hur det gick till men jag kan säga att jag blev ganska ditsatten iallafall. HAHA! Alltså jag kan sitta här och skriva rad efter rad, efter rad, efter rad om hur den här tiden var och hur mycket jag minns och allt. För det är la inget man minns mer än när man börjar tycka om någon mer och mer och att man inser att man är helt och hållet nykär

Den här teckningen ritade jag till Patrik någon gång innan vi blev tillsammans!

Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara säga en sak: Jag älskar Patrik Sievers, min fina pojkvän!
PUSS / F


Kommentarer
Postat av: Erica

vilket gulligt inlägg :D Jag minns att jag satte dit dig på pizzerian i Bollebygd ;)

2009-03-29 @ 21:38:24
URL: http://ericamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0