8 Mars - 2oo8

I dag är jag på bättre humör! : ) Det känns bra (Y) thihi! Jag sitter och förbereder lite på min lektion som jag ska ha för niorna i morgon! Hoppas bara de tycker att den verkar vara okey. De kommer iallafall slippa räkna på sin vanliga matte. Fast vem vet? De kanske blir arga ifall de inte får göra det... Haha, men om jag hade varit dem så hade jag älskat mig! haha :)

Denna helgen har jag typ segat sönder, urrsh och fy på mig! Så i veckan nu får jag allt sätta fart lite med allt som ska göras och även i helgen! Jag har ju ett jäkla historia fördjupningsarbete att höra. Jag säger bara en sak, det kommer gå skit åt helvete. Haha, Bra inställning va? Det ska bli så Sköööööööööönt att sluta skolan och vara ledig ett år med jobb och så. För då kommer jag slippa alla läxor, prov och sån skit i ett helt ååår! Fatta att jag kommer älska det! Sen kommer jag plugga till lärare och försöka stå ut några år till! Sen bar det av till skolorna och ge alla elever läxor och mardrömsprov. Muahahahah! Man lever mer av sitt liv i skolan än hemma alla skolår man går, så varför inte fortsätta hela livet?  haha ;)

I morgon fyller Felicia år, min lilla systerdotter. Hela tre år blir hon. Minns du Mandis hur vi var i bolles och telefonen ringer och mamma säger att min systers vatten har gått och att vi måste skynda oss för att hjälpa till att passa tanya? Det är en av många dagar jag aldrig kommer sluta minnas. Som många andra dagar med dig mandispandis!
Alltså Mars är typ den värsta månaden på hela året känns det som för att Skit många fyller år och man måste köpa present hit och present dit. Jaja, Jag antar att även sådana månader måste finnas... eller? :)

Allt för mig just nu och alla som undrar... Thailandbilder kommer inom kort ; ) / F

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Verkligen, underbart! :D Hur du någon pojvän då?



haha nej men vad jobbigt xD Nu kommer jag inte på det.. kommer tänka på det hela kvällen, haha!

kram

2009-03-08 @ 23:42:36
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: madde

tack,jag bor i hus sen förra sommaren.ett 50 tals hus men med både gammalt och nytt.haft en bra helg?

2009-03-09 @ 07:36:45
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: hanna

hej! vore kul om du ville ställa en fråga i min frågestund :)

2009-03-09 @ 08:46:25
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Hehe kan tyvär inte det, det var en kompis som gjorde det :) Allt bra annas? KRam

2009-03-09 @ 19:12:59
URL: http://lliinnddyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0