En bra Lördag!

I Lördags vaknade jag upp hos min Plutt, det var mysigt! Jag tycker om både honom och hans säng :) thihi! Jag käkade frukost, duschade, städade upp lite i Puttes rum + dammssög ( vilken underbar flickvän jag är va? ) efter det så gjorde jag i ordning mig och drog in till göteborg för att först kolla på Jeans som jag faktikst hittade. YEAH! Några hundra lappar fattigare.. Buhuu! Men det vare värt! Det blev ett par Ljusa och snygga jeans! :) Sedan bar det av till resturangen "Eat" för att äta med några tjejer, det var trevligt och Mättande. Tror jag var mätt till och med fortfarande när jag hade kommit hem. Haha.  Väl hemma så var min bror och hans flickvän på besök, de var här för att fira min pappa som fyller år på Måndag. :) Vi hade en trevlig kväll, kollade på melodifestivalen och någon film. Trevligt, trevligt! :) 

Det var min lördag det! PUSS / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0