Frölunda, Hejja hejja!

Just nu pågår matchen mellan Frölunda och Hv71 och jag säger bara GO Frölunda!  Jag och mamma sitter och hejjar på Frölunda medan pappa den lilla svikare hejjar på Hv71, men jag förstår honom det är faktiskt det laget man hejjar på näst efter Frölunda. Jag vet att Johannes sitter och är glad nu över att Hv71 leder. Men vet du va Johannes? Njut så länge det varar för det kommer inte vara så länge! Muahhaha!



Medan jag kollar på Matchen passar jag på att räkna lite matte för glömde av att vi hade lite där att göra också. Men Jag har en vecka på mig att fixa det. Sedan så är det BU över Historian, den känns verkligen PISS hemsk att göra så jag vill aldrig starta. Buhu. Någon som vill skriva den åt mig? haha!
PUSS/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0