Inom kort.

Tänkte lägga upp lite thaii bilder i dag... Men det blev änna lite sent nu känner jag så jag orkar inte det. Men i morgon kommer dem. Blir ni glada då? :) ohh. Sitter och tittar lite på dem nu, ahh mitt älskade krabi!

Föresten.. Jag hade min allra första lektion för niorna i går. Puuh säger jag. Alltså, jag som satt och var tyst typ i evigheter förra veckan tog kommandot och styrde hela lektionen. Är jag inte typ grymmast? Och inte det lättaste att börja med en nia. Yeeah! 1-0 till mig ! :) Föresten efter en sak som hände i dag, fick jag lite ledsamma tankar. Urrsh. Kommer jag klara av att bli lärare? ;S

Föresten blev min färgning, ganska bra faktikst! Ja känner att det är mer liv i det och det känns skönt.. Men det är itne lika långt som förut.. buhuhu! Nej men förut var det faktiskt lite väl långt. haha xD Eller? Hör ni mina kära vänner.. ni kan la svara mig på den frågan? Hur var mitt hår förut?

Jaja, Nu väntar jag på att Patrik ska ringa och säga godnatt, om han inte glömt mig vill säga... ;S PUSS/F

Kommentarer
Postat av: linnns

sv: Okej vad mysigt! :D Vi har känns varandra i typ 3½ år, men varit tillsamans i 7 mån :)

kram

2009-03-10 @ 22:40:52
URL: http://linnns.blogg.se/
Postat av: Linda

aa han kan säkert hjälpa dig, hans blogg är eriksoonn.blogg.se så skriv till han :) Kram

2009-03-10 @ 22:45:53
URL: http://lliinnddyyss.blogg.se/
Postat av: HANNA

Hehe men det fungerar iallafall, och man går ner det kroppen klarar av :P Okej kanon det! :)

2009-03-11 @ 06:25:49
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0