Koll på Cashen.

Första veckan efter praktiken, det känns härligt att vara tillbaka! Fast inte just nu under mina förutsättningar att ta mig fram och tillbaka till skolan. Thanks darling! -.-
Men det löser väl sig inom kort, förhoppningsvis iallafall!

I dag har vi haft en föreläsning som handlar om "koll på cashen", måste säga att den var väldigt bra och jag tror jag lärde mig en massa nyttigt att behöva veta innan man flyttar och ska börja ha koll på ALLA kostnader helt själv. Så Tack för föreläsningen, den var great och lärande!



Tänkte börja skriva på min idrottsrapport som sak vara inlämnad nästa vecka någon gång. Fast just nu så är jag verkligen SKIT sugen på vanlijglass med chokladsås... våre det inte typ toppen nu? Mums! Så jag funderar på att dra upp till bolles och köpa lite. För jag blev ju inte alls läskad av att typ hälften av klassen käka sånadära stora strutglassar man kan köpa på statiol, och ja andra affärer med.



Någon mer än jag som blir sugen? Speciellt på de där jordgubbarna! Det är en bra anledning till att längta till sommaren, joooooordgubbar är typ det godaste som finns! Me like!

Vet ni en sak? I dag är det en min braiga TV-dag! :) Den rätte för rosing, Andra avenyn, LOST. Så det är mitt mål i dag, skriva på idrotten, käka glass och kolla på tve. Känns göttans!  PUSS / F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neej det var bara det vi köpte! Det är bara jag som är väldigt otydlig när jag skriver;) haha!

2009-03-24 @ 19:58:40
URL: http://emmasofiaemilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Riktig mumsig glass det där du :)



Det är lugnt, ibland kan det ta tid. Jag slutade kolla på Lost för länge sen, vet inte när, men jag kollade iaf i ett och ett halvt år tror jag. Så kollade senast hösten 2007 kanske? I don´t remeber..



Men va? Så det har kommit in nya killar i programmet? Det visste jag inte att det skulle göra.. Vad heter han där unga killen då? Som hon pussade på lunchen på båten? Johan, kommer inte ritkigt ihåg vem han var?! Eller var det han jag sa nu? hihih

2009-03-24 @ 21:27:38
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0