Nitras dag!

Jaa, nu var det första mars igen! Min lilla vovves födelsedag! Jag minns för nio år sedan då jag firade henne när hon fyllde ett. Jag fixade med cerpentimer (stavas?) och grejer! Haha, min lilla sötnos! Nu är hon redan tio... ursh, hon börjar bli gammal och det vill inte jag! Hon har liksom alltid funnits där och jag vill alltid att hon ska finnas här också! Hon är den bästa och vackraste lilla hund i hela vida världen!


I dag har jag både städat, jobbat lite och övningskört!
Städandet gick ganska bra, fick undan plockat en del, men har en bit kvar. Övningskörandet gick kanon, tycker iallafall jag! Hah. Jag körde i Göteborg för andra gången. Körde förbi ullevi, Ahlen?, Sahlgrenska och så även förbi korsvägen.. inte i utan bara förbi. Jag tycker det gick bra, fick något litet sånt där pinsamt stopp men vad ska man begära av en nybörjare igentligen? Eller ja, nybörjare och nybörjare.. Men för att bara vara andra gången i den stora staden så känner jag mig duktig iallafall! 

I morgon händer det många saker, min pappas födelsedag, Praktiken börjar och så ska jag se Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor" på bio. Åhh, jag är verkligen jätte nyfiken på hur den ska vara. Jag avgudade verkligen boken hoppas bara inte filmen förstör något bara utan att filmen blir någonting positivt! Förväntansfull är jag med stort F.
Ja, men nu får jag väl gå och lägga mig så att jag orkar upp i morgon för att fira Pappa lilla.

P.s Jag älskar min pojkvän, Patrik Sievers! Han är det bästa jag vet + Nitra med!

PUSS / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0