På bättrings väg?

Hinner igentligen inte skriva här, men gör det endå! Skoldagen har varit kort i dag vilket känns skönt, åkte hem redan vid kvart i tolv och nu sitter jag här och ska strax gå i väg och jobba för att få lite mer pengar i kassan. Eller hur man nu brukar säga? I morgon kommer förövrigt min lön, så det kommer peeeengar to me + studiebidraget, känns underbart att få lite mer pengar än vad man har.

Jag har börjat kolla lite på mitt historia arbete och det känns som jag är på väg att kunna göra något slags arbete iallafall. Vette fan om det kommer bli bra eller dåligt.. men jag kommer skriva ett med ett antal rader i sig iallafall. Haha!
Känns så dumt att inte det kanske kommer bli så jätte bra, men hoppas inte han sänker ens betyg bara för en enda uppgift? Skitsamma! Jag orkar inte bry mig om det mer!

Men nu måste jag allt skynda mig så jag hinner i tid. PUSS / F

P.s Jag älskar Patrik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha... Ja det är klart du kan få semitt schema..Tar med det i morgon :D

2009-03-26 @ 21:44:31
URL: http://emmasofiaemilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Nejnej inte falsk, men den är falsk på ett sätt eftersom det inte är hulebäcksstudentfest! :D



Aha, då vet jag, så det är mellan hugo och en ny kille då? Eller kan det komma fler killar in i programmet?

2009-03-28 @ 21:02:31
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0