Tv - dag!

I dag är det den bästa tve dagen på hela veckan om man bortser från Söndagar som är ungefär lika bra!
Så nu kommer några tips på vad som kan sespå tven i dag. : )


Den rätte för rosing! - Kanal 5, 20.00-21.00
Jag kan inte påstå att jag är något fan av henne. Men programmet är mycket undethållande och man vet inte riktigt vad som ska ske. Det handlar om att Linda ska finna den "rätta"  och några män tävlar om att vinna hennes hjärta. Det kanske låter en aning meningslöst. Men programmet är faktikst roligt!


Andra Avenyn - SVT, 21.00-21.45
Igentligen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om den här serien. Den är både föutsägbar och överaskande. Jag kan inte besämma mig i fall jag gillar den eller inte. Men trots det kan jag inte hålla mig borta från tven just den här tiden som serien sänds. Den har något!


LOST! TV4 - 22.40- 23.40
OHH! Mitt underbara och älskade Lost börjar igen! Jag är lycklig! Fast som ni ser, det är inte som vanligt på onsdagar klockan 21.00 utan på tisdagar hur jäkla sent som helst. Eller okej, tjugo i elva kanske inte är jätte sent. Men det är endå sent för att vara skoldag efter. Det handlar om ett plan som har störtat med massa människor och det är mysterium hit och mysterium dit. Älskar ni att ni inte vet ett skit om vad som ska hända. Se den, finns en gång jag har lyckats överlista serien. EN gång  på fyra säsonger. Haha. Mycket, mycket sevärd!
___

Ja som ni förstår så kommer jag tillbringa min tisdagskväll framför tven. Men det är inte allt ska ni veta. Jag ska sitta med en bok resten av tiden också och inte vilken bok som helst utan en äcklig engelska bok som jag måste läsa färdigt innan veckan är slut. Alltid är det något man måste göra och det är en grej av massa saker! Tråååååååkigt! PUSS /F

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har slutat kolla på lost, orkade inte tillslut ;) hiih. Är det fortfarande bra tycekr du? Hur långt har de kommit i storyn?



Svar: Ojoj, verkligen en stor glass ja, den måste man blivit mätt på typ ju ;) hha.



Jooo jag vet att jag kan göra mycket för de pengarna, men jag tror nog att jag tycker att det är värt det ändå. Den kommer att skänka mig så mycket glädje och jag kommer öka mitt självförtroende när jag har den (kanske, brukar ju vara så ibland när man känner sig snyggt klädd vissa dagar) och så vill jag ju gärna ha den! hiih

2009-03-17 @ 21:26:08
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur gick det för rosing? Kollade på det förra veckan, men hann inte i tisdags tyvärr :/

2009-03-19 @ 22:37:20
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0