Typiskt.. haha

ohh, Vad det typ inte underbart väder i dag? JO det var det! Jag kände verkligen vårkänsla i hela mig och den underbara lukten av lutning har jag också känt. Mmmmmmmmmmmm! Jag tog tillfället i akt att go ut och sätta mig och läsa ur min engelska bok och värmen bara stekte hur gött som helst i ansiktet och det var ljuvligt! Så där satt jag ett tag tills det blev kallt igen. Haha.

I dag började Robinson på Tv igen, Så otroligt underhållande program tycker jag! Mina förväntningar var på topp och jag hade länge väntat efter denna dag. Vet ni vad som sker då typ klockan sex på kvällen.. Jo någonting hos oss pajjar så att värmen blir pajj och under vissa delar av huset släcktes ner, bland annat mitt rum. (typsikt!) Även ugnen som mamma precis skulle andvända för att laga färdigt maten hon börjat med, men det hemskaste av allt. Sateliten och tven och allt är helt dött. Buhuhu. Men Pappa försökte ringa och greja men det visade sig att de stängde telefonen klockan fem... vilken osis! Men tillslut fick pappa tag på någon som kom hit och stängde av hela strömmen så det blev helt kolsvart i hela huset och tillsslut fixade sig allting, så underbart va? Så jag fixk tillslut kolla på robinsson, som jag dock blev lite besviken på. Va fan TV4 Ni avslöjade ju vem som åkte ut innan de skedde. DÅLIGT.. folk är inte tröga vet ni, iallafall inte jag.

Nu ska jag sova, ska upp tidigare än vad jag behöver för att gå tipspromenad (måste passa på om det är vacket väder ute) och även för att sponsra hesta ! Kolla så duktig och snäll man kan vara va? :) Jaja! Sov så sött! PUSS / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0