♥ Helgen

En sak som är säker och det är att jag kommer att jubla av glädje när den här veckan är över! Jag har mitt historia fördjupningsarbete deadline på Torsdag och det känns si sådär faktikst! Ni vet redan hur jag känner inför det arbetet, men nu har jag iallafall kommit i gång, men det känns som det är långt i från att vara bra. I bland pallar jag bara inte!

Annars har jag haft en väldigt bra helg. I fredags så övningskörde jag till borås för att Skjutsa min syster och Annika för de skulle kolla på bio. Det gick bra, fast det kunde blivit bättre. Jag hade längtat till att köra och hade ganska stor press på mig vilket ledde till att det inte alls blev lika bra som jag tänkt mig. Haha. När vi åkte hem var det barnpassning som gällde och Patrik ♥ var med. Vi käkade våfflor, spelade lite spel och skrattade. Myspys! 


I Lördags vaknade jag upp tillsammans med min älskling ♥ , som är lika underbart som alltid. Har längtat efter det att vaka upp tillsammas med honom på en Lördag. Finns det något goare? :) Vi käkade frukost och kollade lite på TV tills vi hade brist på idéer om vad vi skulle göra. Vi bestämde oss för att spela kort, som vanligt blir det alltid "skitgubbe", vilket Patrik alltid förlorar i för att jag är så grym. Muhaha! Sedan spelade vi lite poker och denna gången gick det fan bra för mig! Först ledde jag med ganska mycket, sedan gick Patrik om mig, sedan var Patrik jätte nära att vinna då jag går i kapp honom och tillslut går jag och vinner för att jag hade högre färg! Yeah!

På kvällen övningskörde jag till Heli, min storebrors tjej som bor i Borås. Vi skulle dit på middag för att hon fyller år på Onsdag, ett riktigt aprilbarn. Men Oj, vad jag tycker om henne! Verkligen en härlig tjej! Övningskörandet gick kanon bra, jag är super nöjd över mig själv känner jag och jag är inte ett dugg nervös över att köra i Borås längre. GÖTT! och maten förövrigt var jätte god oxå och jag var propmätt ett långt tag efteråt.

I dag har dagen inte varit lika bra, vaknade upp utan Patrik och fick sova en timme mindre. Buhu! Sedan har jag pluggat en massa med äcklig historia. Men som sagt, det löser sig.
I mån är det måndag och då blir det skolan, sedan föräldramöte och sedan Kalas för min syster som fyller... hmm 29 år. Shit va gammal hon börjar bli. HAHA!  Då blir det smörgåstårta och cider dags! Mumma!

Ja, nu ska jag väl sova lite tänkte jag.. fast först vil jag prata med Patrik en stund till på MSN! ♥ / Friidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0