ork

Jag önskar att det kunde bli ett positivt inlägg, men jag verkar bara sjunka tillbaka. Vad är det med mig? Vart är den vanliga Frida? Vart finns hon? Jag orkar inte fälla någon mer tår.
JAG VILL HA PATRIK HOS MIG! Dumma skola som ger honom för mycket att göra! Dumma allting. Dumma Praktik, jag vill tillbaka till skolan så jag kan träffa Patrik mer! Jag saknar honom, jag vill ha han hos mig. Bajs på allt.

Kan ge en positiv sak iallafall. I Måndags fyllde min systerdotter tre år gammal. När jag skulle filma när hon blåste ut ljusen sa jag innan eller efter.. "säg något till kameran" Hon sa  "Jag älskar dig". GAh hon är så söt! och jag fick med det på filmkameran! Yeeah! Fast jag stängde av när mamma frågade "Är det mormor du älskar?" (rädslan av att hon skulle säga ja) MEn hon sa inte ja.. Vet ni vad hon sa? "Nej,Frida!"  Oh hon är min lilla favorit! Eller hur är hon för söter?

Jaja. Nu måste jag sova! PUSS/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0