Vill ni veta en sak?

Vill ni veta en sak jag stör mig på? Jo, efter en dag på praktiken är man så jäklans trött så man orkar ingenting. Man borde göra en massa saker som att PLUGGA tex. men tror du att man orkar göra det när man är på ett annat ställe i 8 timmar och försöker få skoltrötta nior fokuserade på skolarbetet? Suck.  Jag tycker om praktik till en viss del, det är väldigt lärorikt och det är skoj att göra något annat för en tid istället för att ta tåget till skolan och sitta där. Men det är sjukt jobbigt när man inte orkar göra allt som våra lärare har prakat på oss att göra. Visst denna gången är det inte lika mycket som det brukar vara, men seriöst...  Jaja. SKöööööönt att dessa veckor snart också är över. När påsklovet är här då kommer jag förhoppningsvis vara en lycklig flicka.

Vill ni veta en till sak? Jo, jag vill ha filmtips! Såg en jätte bra film härrom dagen som hette "Taken", den var grymt spännande och bra! Den kan jag rekomendera starkt! Den var inte tråkig en enda sekund utan jaaa.. Såna filmer borde de finnas mer utav! Så kan någon tipsa mig om en film som är spännande, givande och bra? PLEASE? (A)

I morgon slutar jag tidigt för första gången på två veckor. HALV två! Wiiiiho. Jag är lycklig! ^^ Ska försöka få lite saker och ting gjort då, förhoppningsvis iallafall.  PUSS / F

Kommentarer
Postat av: Anna

Taken hettte den sa du? Från vilket år är den gjord? Så jag inte fixar en annan film som heter likadant ;)



Svar: Är du helt säker på att jag skulle det? Vad har du för förslag till en annan väska? Någon som är snyggare än den. När jag hittat ngt jag vill ha så blir jag så såld på det och knappt kan tänka mig ngn annan, men jag ska kolla vidare, men jag kan inte lova ngt :D

2009-03-17 @ 09:55:24
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0