♥ Gaah!

Jag känner mig så otroligt trög! Mitt examinationsarbete går sakta men säkert framåt, men har ingen aning om jag tänker rätt, gör rätt eller skriver rätt. Men det återstår att se? När jag brukar köra fast i ett arbete sjunker mitt självförtroende till botten! Nu känner jag att jag befinner mig i en sådan situation och jag måste försöka samla ihop lite självförtroende och känna att jag fixar detta. Därför tar jag en Paus från skolböckerna och allt med skolan att göra för en kort stund. SAMLA SJÄLVFÖRTROENDE! (Ge mig några positiva ord så är ni söta, jag behöver dem mer en någonsin känner jag!)



Vi höres senare och önska mig Lycka till!
 


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vet tyvärr inte vad ett examinationsarbete är för ngt men jag vet att du många gånger har känt att du missuppfattat uppgiften eller inte alls är nöjd eller att du tror att du gjort helt fel, men sedan när du får tillbaka det så blir ju resultatet och responsen skitbra! Tro på dig sj, du är duktigare än vad du tror! Lycka till, jag vet att du kommer fixa ihop ett skitbra arbete ;)

2009-10-11 @ 23:46:02
URL: http://ericamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0