♥ Jag är duktig!

I går städade jag hela dagen åt mina föräldrar och oj vad vackert det blev! Så när de kom hem, var allt jätte fint, tända ljus överallt och dessutom fanns en nybadad hund + nybakta bullar. Det ni, gör om det om ni kan! :) Känner mig fruktansvärt stolt över mig själv faktiskt.

Jag har fått lite respons på min examinationsuppgift.. och vet ni vad? Jag har gjort rätt! Och fatta att jag är glad över det, det finns bara små justeringar som ska fixas till. Men det tror jag nog att jag klarar av :) Hoppas jag iallafall.

Men nu ska jag försöka sätta mig med min uppgift och klara av detta. Håll tummarna för mig!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jo jag följer riverside, lite b serie..men kul ändå att de hör ihop :)

2009-11-12 @ 17:34:46
URL: http://ericamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0