♥ VFU Slut.

Med andra ord, praktiken är äntligen över. Ok, visst är det roligt att ha VFU men samtidigt är det väldigt energikrävande och ganska tråkigt att inte själv få stå där och undervisa med sina egna klasser som man då helst gärna skulle vilja ha då på en gång. Men nej just det ja, man måste gå färdigt sin utbildning som varar i 5 år framöver först. Suck. Jag vill börja nu på en gång i stället :P haha ;) Bra inställning eller? Men iallafall är det skönt att åter igen få komma tillbaka till pedagogen och lära sig lite nyttigt. Fast nästa vecka har vi lite mer eget arbete då vi ska ha tid för att få skriva på vår examinationsuppgift, så då befinner jag mig hos min älskling♥

Det är alltså redan onsdagkväll, shit vad tiden går fort igentligen. Och i morgon är det torsdag, vilket innebär att det bara är en dag kvar tills jag får träffa min darling igen! Kanon underbart asså!♥

Snart kommer Patriks mamma hem hit på fika, samt för att lämna lite saker som ska med upp till Patrik, så det ska bli trevligt, sist jag såg henne var dagen efter min födelsedag, samma dag som jag såg Putte senast. Efter det blir det PLUGG i mänger, eller ok... det jag orkar göra och kan göra. Det kommer nog förhoppningsvis gå bra, min oro är bara om jag gör rätt, annars om jag tänker rätt, så känns det som det går bra iallafall. Men jag har kommit en väldigt bra bit på väg och känner mig ganska nöjd.. Men som sagt, har jag verkligen förstått rätt? Det är det som är frågan. Nää men nu måste jag fixa lite saker.

Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Oj förlåt alltså, det var verkligen inte meningen, men eftersom det står i alla modetidningar och hemsidor att hilary duff och tyra banks ska vara med i gossip girl så trodde jag att verkligen alla som var intresserade av serien redan visste detta. Varför skriver jag det då undrar säkert du? Jo för att man ska veta exakt när de kommer med och kanske att man lockar nya personer att se serien som är så bra :)



Jag lovar att jag inte ska avslöja ngt. sorry igen.

2009-10-15 @ 18:45:07
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Okej, men alltså det är ju ingenting speciellt med det egentligen, eftersom alla som är med i serien inte alltid är med i alla program, så egentligen är det ju ingenting speciellt och jag vet inte ens svaret på varför hon inte var med heller ;) hehe

2009-10-17 @ 19:48:41
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0