29 Augusti - 20.31

I dag är jag trött och nej, det är inte för att jag hämta min bror vid halv tre på natten. Jag är bara trött! Kan också bero på att söndagar är jäkligt tråkiga.. man känner liksom söndagsångest sväva omkring här hemma. Skönt att jag inte börjar förrän på Onsdag så slipper jag iallafall ha söndagsångest denna söndag. Dock kommer jag ha stor tisdagsångest, men antar att det inte är lika hemskt? :)

I dag förlorade mitt lag fotbollen... Fan va synd, detta kan innebära att de inte kan nå första plats. Men man kan väl alltid hålla tummarna.

Kvällen i går var mycket trevlig, att träffa släktingar och sitta och tjöta är väldigt trevligt sedan är den goda maten ett stort plus också ;)

Just nu sitter jag och tänker på hur jäkla underbart Jennie har det i den sköna värmen. GAH vad orättvist.. det är ju för fan rena hösten här hemma... i AUGUSTI. Vad fan händer Sverige?

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Freddie

nä men varför säger du egentligen med i? det är ju helt konstigt och säger du "egentligen" med i kan du säga bröf lika gärna ju?



Lika väl som du bestämt att du uttalar egentligen med I kan du ju bestämma att du ska uttala bröd med f. Der är ju lika konstigt :). Eller börja uttala alla ord som börjar med E med i.



England kommer heta ingland, och eller kommer heta iller... Men din teori.



Ja, hatar att förlora .

2010-08-29 @ 20:41:40
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Det är så att jag skulle vilja be dig om en jättetjänst, blogga är min passion, det jag verkligen brinner för! Men jag är inte så 'igenkänd'... Så det jag undrar är - skulle du kunna följa min blogg på bloglovin' så följer jag din? :) Vill jättegärna kämpa mig uppför topplistan och bli en större bloggare, så det skulle vara så galet tacksamt om du kudne hjälpa mig en bit på vägen!

2010-08-29 @ 20:59:00
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: sandras

sv:jaha vad skrev jag? glömde

2010-09-01 @ 15:13:56
URL: http://sandrameriksson.blogg.se/
Postat av: Freddie

haha.. ok... nu lägger vi ner det och konstatera bara att du är knasig :) Söt men knasig :)



Vad händer idag?

2010-09-02 @ 09:02:08
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0