31 Augusti - 23.54

Vart har denna sommaren tagit vägen igentligen? Den har bara fööööööörsvunnit! Buhu! Jag har haft sommarlov sedan den 5 Juni tills idag. För i morgon börjar jag skolan igen, mitt andra år. Eftersom jag inte bloggade så mycket i sommar så kommer en liten resumé i bilder vad som har hänt mig i sommar.

SÅ NJUUUUUUUUUT!


Allt börjades med en avslutningsgrill med klassen.


Liseberg med vännerna.


Utgångar :)


Midsommar firades med Patriks familj och deras vänner.


Har varit uppe i Fjällbacka och myst!


Besökt spaninen med Patriks familj - här är vi på en tjurfäktningsarena i den häftiga och mysiga staden Ronda.



Staden var grymt häftig, titta bara på vilken höjd man befann sig på.


Här var man minsann brun, men eftersom jag bor i Sverige så finns inte färgen kvar.


Hade inte Putte löjlat sig på denna bild, hade den blivit världens vackraste.

Sedan har jag gjort en massa mer saker. Men det har inte förevigast på bild, har blivit dålig på att ta kort. Men nu finns det bara en sak att göra: Acceptera att sommaren är slut - Välkommen Höst!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Sommaren har verkligen gått för fort!



Svar: TAck!:) Ja men jag har ju en funerande mobil så då blir jag snål;P



/E

2010-09-01 @ 20:49:39
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0