♥ Batterierna..

Håller på att dö och jag är för lat för att hämta min sladd och koppla in den. Men vad ska man säga,  Jag praktiserar.. hoppas det duger som en bortförklaring.

I dag var jag och Erica extremt trötta så att vi gjorde något vi aldrig brukar göra, vi halsa kaffe. Urrsh ja, ni hörde rätt. Jag har verkligen försökt och försök lära mig dricka kaffe, men det går bara inte! Jag klarar bara inte av den äckliga smaken. Iallafall vi försökte göra något åt vår trötthet och efter en liten skvätt med kaffe och resten mjök och en sockerbit fick vi ner oss lite energi givande. Och jag måste bara säga att den lilla slurken gav mig energi resten av dagen. Woww! Kanske borde ändra mina smaklökar lite, eller vad säger ni?

btw så körde jag till praktiken idag, och hem. Jag klarade det! Men jag stör mig verkligen på vissa människor i trafiken som inte fattar vad detta väglag kan ge för konsekvenser. Jag stod nämligen först i en kö ut till en ganska trafikerad väg. Jag ska svänga vänster men jag vågar inte chansa att köra ut när jag inte är säker på att jag fixar det eller hinner, med tanke på detta väglag. Så det bildas kö av min osäkerhet. Men det är faktiskt mitt och andras liv som står på spel om man chansar i trafiken. Vet ni vad en idiot gör? Han kör fram till mig och den jävel kör före mig! Hur kan han med? Jag står liksom där av en anledning och inte för att jag tycker det är kul att hindra trafiken från att komma fram. Och så gör man på det viset? Då förstår jag inte hur man är funtad här i livet. Jag hade kanske förstått han om han var irriterad om det var torrt på vägen men fan inte när vägen inte är plogad, det är 0 grader och det regnar. Jag fattar bara inte. Dessutom går man inte före andra i en kö, undrar hur det går till när han handlar i mataffärer eller andra affärer om han går före i kön då också? Gahh, jag blev verkligen upprörd men vad lugn iallafall trots allt, vet ni varför? Jag tänker på vad mitt handlande i trafiken kan ge för konsekvenser för både mig och andra, och kör efter min förmåga. Det tycker jag resten av mänskligheten också borde göra. Eller vad tycker ni?

 

Kommentarer
Postat av: Erica

Ser att Erica existerar, har du pratat med Erica ang lördag? Får inget svar av henne, om inte så ringer jag imån. Hälsa henne det!! Mohahaha :D

2010-01-27 @ 23:41:02
URL: http://ericamarie.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby !

Allt bra med dig idag ? :)

2010-01-28 @ 18:37:35
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: KJS *FOTOBLOGG*

hihi ja :D tack så mycket! =) alla blilder på min blogg är tagna av mig :)<3



Allt bra? skit söt blogg!

2010-01-28 @ 22:14:33
URL: http://photoblixt.blogg.se/
Postat av: Ida

har uppdaterat med nya smycken, kika gärna förbi och släng in en kommentar:)

2010-01-29 @ 18:13:19
URL: http://idasjuveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0