♥ Ensam igen..

Japp, då vart man ensam igen då. Alltså utan Putte min älsklings gubben. Han tog sina saker idag och drog uppåt norr igen. Fattar inte riktigt vad det är som lockar där igentligen? JOOOOO jag vet, bra grejer i sitt CV. yeej. Om tiden endå kunde springa i väg väldigt fort så denna tid är över snart. Vill känna att han alltid är hos mig, vakna upp och se det vackraste jag vet varje gång jag vaknar. Men oavsett vart Putte eller jag befinner sig, vart vi än är på jorden så älskar jag honom lika mycket för det. Det finns nämligen en kärlek som jag aldrig vill ska slockna. För Patrik är fan i med det allra bästa som hänt mig.

Nu sitter jag här vid min kära dator och väntar på att mobilen ska börja sjunga på rednex. Med andra ord, jag väntar på att mannen i mitt liv ska ringa och säga att han är hemma och välbehållen. Så jag kan somna gott och veta att han är i säkerhet i sin "lilla" etta.

För övrigt så var jag på resturang och Bio igår med Patrik. Jag åt mycket gott och filmen sherlock holmes (tror den hette så) var skit grym. Rolig och spännande från början till slut, jag hoppas det kommer fler! Det var däremot ganska omöjligt att parkera på heden eftersom putte så nödvändigtvis skulle stå där, så jag fick ta bilen och köra mot parkeringshuset mittemot Liseberg och parkera som jag förövrigt från början hade tänkt parkera.. varför ska man ständigt lyssna på dessa karlar? ;)  

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0