♥ Facebook..

Ja, det har massa skit på facebook nu. Folk som startat grupper som sedan de ändrat namn på. Jag av massvis drabbades av detta. Jag gick med i en grupp som hette "Tjejerna mot killarna, först till 100000" (något sådant iallafall) som sedan ändrade namn till "Alla vi som har haft sex med våra föräldrar". Hur fan är man funtad då? Hur kan man ens tänka tanken att göra så? Hur kan man ens göra så? De människorna har inget liv, förstår inte konsekvenserna som sker på grund av deras handlande. Ursh säger jag! Innan trodde jag inte världen kunde bli sjukare än vad den redan var, men jag hade fel. Tydligen så kunde den det, dessutom blev jag påmind om att, än så länge är inte den sista idioten född.

Vad ska vi göra för att hjälpa dessa patetiska människor som inte har något bättre för sig? Går det ens att göra något?

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: A.C

hoppas du har haft en bra dag idag lah:D



Godnatt på dig o sov gott:)



2010-01-16 @ 01:32:27
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

Jag gick också med i den gruppen :o helt sjukt!

2010-01-16 @ 01:34:35
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0