♥ Inspiration nästa..

Shit, jag suger verkligen på det här. Varför skriver jag aldrig här längre? Jag tycker liksom att det är roligt, både att jag vet att andra intresserar sig av mitt liv, men samtidigt att senare få kolla tillbaka på det jag tidigare har varit med om och upplevt. Jag ska inte lova någonting som jag inte kan hålla, för det är liksom ingen idé men jag ska verkligen försöka göra något åt detta med bloggandet. Både för min egen skull och för andras. För visst är det roligt att läsa ett saftigt litet inlägg av mig? :)

Det viktigaste i denna fråga är då att få motivation men samtidigt också inspiration. Det kan dröja innan jag kommer i gång på riktigt igen, men ni som läser och som kommer börja läsa, håll ut.. än så länge kommer inte glöden släckas...

Patrik åker hem igen nu på Onsdag så fram tills dess hör ni nog ingenting från mig här, ska spendera förhoppningsvis resten av tiden som är kvar med honom. Men det beror också på hans förbannade plugg.. han måste nämligen plugga också, vilket suger... ska inte nämna det vid namn, skapa er egen fortsättning istället. För det kan han nämligen inte göra med mig i hans närhet, ni vet.. killar kan inte göra två saker samtidigt. Fast igentligen ska jag inte säga något, det kan fan inte jag heller. haha!

Men vet ni vad? Nu ska jag inte ta mer av min dyrbara tid här, ska byta teknikpryl ett tag, från datorn till tven. Försöka stå ut med att jag inte får vara med Putte i kväll/natt. Buhuu.. Men något finns det väl att trösta sig med i frysen? Typ vaniljglass med chokladsås.. Mumsigt!

Föresten så är det 20 underbara månader med Putte i dag! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0