♥ Klädproblem.

I dag bestämde jag mig för att äntligen försöka göra något åt mina kläder, försöka rensa bort sådant jag aldrig använder. Tvinga mig att slänga sådant jag inte behöver eller iallafall skänka bort. Jag har försökt ganska många gånger att göra detta, men det slutar med att jag inte slänger så mycket iallafall. Och hela tiden kommer det nya plagg, vart fan ska de ta vägen sedan då? När det inte längre finns någon plats för mina kläder? I hate it! Jag bestämde mig helt enkelt för att ta en låda i taget, jag är fortfarande på den första. Det kanske får er att tro att jag har mängder med kläder, men jag låter det ta sin tid, att få mig att inse att, kommer jag verkligen att använda dessa plagg? Det går sådär måste jag säga.. Men jag försöker iallafall, det är huvudsaken.

Jag skulle vilja ta hit en typ klädexpert som kunde säga mig om jag har mycket eller lite kläder jämfört med andra ungdomar i min ålder. Jag är väldigt nyfiken. För det är inte precis det första man gör hemma hos sina vänner att kika i deras gaderober och räkna plagg. Eller? ;P Jag tycker att det hade varit spännande att veta iallafall. Det känns som jag har mycket med tanke på att jag verkligen trycker ner mina plagg nu förtiden. Men det mesta beror nog på att jag är en sådan människa som inte klarar av att slänga saker. Tacka gud för att jag har Patrik, för i framtiden när vi flyttar ihop, kommer han få mig att slänga massor som jag inte behöver. Det kommer bli skönt! Han är bra på att övertyga och övertala mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0