♥ Svenska folket..

Suck säger jag! Varför ska vi svenskar vara så förbaskat klagande? Är det plusgrader och regn under vintern klagar vi, är det snö och minusgrader klagar vi. När fan ska vi bli nöjda? I flera år har iallafall jag önskat mig en vit jul, en vit december månad och en vit och ordentlig vinter. Så som vintern ska vara. Det har nästan resten av svenska folket oxå gjort. Och nu när vi äntligen får det, gissa vad som händer? Ni har säkert märkt det själva. "åhhhhhhhhh, måste det vara så kallt, kan det inte bli varmare snart?" Jag säger såhär: Jag är glad över att det är minus och kallt, jag är glad över att vårt land fortfarande kan få sådana vintrar jag vill ha. Jag vill ha såhär ett tag till, för det kan ändå inte bli sommar nu och jag vill fan inte ha plusgrader och regn varje jäkla dag, som vi nästan har 340 dagar om året. Jag säger bara en sak: TACK Sverige för en ordentlig vinter, jag vill fortfarande ha kvar det!

Någon som håller med?



Kommentarer
Postat av: Dilaan D

SV; haah :D ♥ Jaa haah det har jag faktiskt också,började skolan förrigår.. Jobbigt.. :D



♥ Så hur är läget ? kram!

2010-01-13 @ 19:32:16
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Dilaan D

PS; Jag håller med! :D

2010-01-13 @ 19:34:31
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Erica

jag klade ioförsig på att det var kallt idag hehe men jag håller med dig!! Låt vintern stanna ett tag till!

2010-01-14 @ 01:06:20
URL: http://ericamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0