♥ Trött, trött, trött..

I´m tierd! Finns igentligen inte så mycket mer att säga, men det blir förhoppningsvis en tidig gå och lägga sig kväll här och hoppas jag vaknar utvilad i morgon. Jag hatar morningar. Urrrsssh! Speciellt när det är äckeltidigt också.

Idag har jag praktiserat, andra dagen av fem. Puhh, snart över! Jag fattar inte hur det kan ta så mycket på krafterna att bara vara med på lektionerna och inte behöva anstränga sig speciellt mycket. Jag förstår inte hur mycket engeri det kan ta, men jag är iallafall helt slut efter det! önskar man kunde hoppa över det där med praktiken och få börja jobba istället? Lär vara mycket roligare att få följa sig själv, än andra lärare faktiskt!


Kommentarer
Postat av: josefine

mår jättebra, lite trött efter träningen :D hehe

2010-01-26 @ 21:10:04
URL: http://mysregn.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby !

Haft en bra tisdag ? :)

2010-01-26 @ 23:09:55
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0