♥ Trött..

Är hemma efter skola, jobb och kalas! Med andra ord kan man säga att jag är ganska trött, både trött och seg faktiskt. Dessutom fryser jag, trots att jag har fått låna mammas varma tröja. Men snön är underbar, tycker iallafall jag. Om man bortser ifrån när man är ute och fryser eller kör bil på dessa ishala vägar. Eftersom jag fryser har jag satt på bastun så snart äre bastutajm. Avis? Hoppas! Fast igentligen ska jag inte klaga, min plutt uppe i Norr hade fan 27 minus grader. haha, när ska han inse att där uppe ska man inte bo... Tss. Iallafall inte om man heter Patrik och har en flickvän som heter Frida. ;) Han får bo vart han vill, bara han fortfarande älskar mig.

Föresten har jag fixat lite med en ny header till mig, vet inte riktigt ifall jag vill byta eller inte. Ifall den ens duger som något alternativ eller om jag ens kommer ihåg hur man nu gör för att sätta den på plats. Nå vad tycker ni, ska jag ge den nya en chans? :) I want to have answer!

Ni som läser, ge mig lite respons så jag blir sugen på att fortsätta såhär och uppdatera ännu oftare! För det är väl det ni vill?

Höres!


Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



dt e bara fint emd mig..sj då?:D

filmen handlar om att Will e en bad försäljare o han kunde inte sälja ut sina maskiner.. sen ville han göra ngt annat för att betala räkningar o så.. men han missluckades p förlorade allting ,till o med huset.. men tillsist lyckades han... ganka uppmuntrande film faktiskt..

värde att se:D



kag pluggar på högskolan i halmstad.. affärsystemsprogrammet..ngt med ekonomi att göra lah:D

god fortsättning:)

2010-01-07 @ 22:58:33
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0