♥ Utmaning

Blev utmanad av Amy

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

Jag var 10 år gick i årskurs 4. Jag tyckte väl livet var enkelt då, jag hade mina bästa vänner och min pojkvän Hugo och skolan var väl hyffsat enkel. (Fast det kanske jag inte tyckte då)

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
För ett årsedan? Har man extremt bra minne som jag har, så vet man faktiskt detta. Jag var på en inspelningen av något med TV experter, minns dock inte va det hette. Jag var på det med klassen för att tjäna pengar till Rumäninen.

FEM SNACKS DU GILLAR
1. Sweet chilichips med Us original dipp.
2. Sourcream chips med dipp.
3. Snacks och Popcorn på bio.
4. Mini ostbågar (minns inte va de heter)
5. Alla möjliga chips med olika dipper! haha ;)

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
1. Bäbä vita lamm
2. Jag ska aldrig sluta älska dig
3. Håll om mig
4. Hej tomtegubbar
5. Pippi Långstrump.

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1. Resa till bland annat; Kina, Paris, irland, USA eller ställen där både jag och Putte vill till.
2. Resa upp till Putte oftare.
3. Spara pengar och ha dem till senare för min och Puttes liv tillsammans
4. Shoppa utan att behöva tänka på att pengarna ska räcka månaden ut.
5. Köpa något jag verkligen vill ha vid det tillfället.

FEM DÅLIGA VANOR
1. Jag är Lat
2. Små äter
3. Går och lägger mig försent
4. Oroar mig för mycket
5. Långsint i vissa fall

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Umgås med Patrik
2. Ta det lugnt framför Tv:n
3. Umgås med vänner
4. Sola på sommaren
5. Shoppa, när man har pengar

FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. Sådana där höga byxor, det är verkligen bara några få personer som passar i dessa byxor. Äckligt fula!
2. Emo-kläder typ. Visst det kan vara ballt med lite kedjor och säkerhetsnålar ibland. Men not för mycket och not på mig.

FAVORITLEKSAKER
1. SystemKamera
2. Mina datorer
3. Min digitalkamera
4. Mina filmer
5. Puttes Ipod

Fem jag vill se göra denna undersökning: EricaEmma, Emelie, Patricia, Julia


Kommentarer
Postat av: P A M ♥

sv: jag förstår vad du menar :D

2010-01-10 @ 21:49:46
URL: http://soetpam.blogg.se/
Postat av: Emma Lampret

Hej Frida ! Jag har inget speciellt för mig den 16. HAr tyvärr inga pengar på mobilen så jag kunde inte svara.. Men du kan skicka sms till mig, lär fylla på den i morgon. Pusss

2010-01-10 @ 23:20:12
Postat av: ANNNA

I lysekil, durå? :D

2010-01-11 @ 00:51:07
URL: http://aac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0