♥ Fångarna på fortet

För några dagar sedan var jag inne på tv4´s hemsida och läse den glada nyheten: Fångarna på fortet kommer börja sändas igen! Fy fan vad jag blev glad! Jag älskade fredagarna då de sändes med Gunde svan och jag blev endast besviken när man försäkte med andra programledare få samma känsla över programmet. Men Oj, vad jag kommer sitta som fastklistrad när detta sänds, vet dock inte när det kommer börja sändes, Men tack och lov lär det bli av så slipper man tråkigheter som idol och Lets dance för ett tag iallafall. Någon som blev lika glad som jag? :)


Bild: Tagen från Google


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, det var riktig underhållning när man var liten (:

2010-04-28 @ 23:08:14
URL: http://loviz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0